perjantai 24. tammikuuta 2014

Kymmenen erilaista makuuhuonetta

Sain ajatukseksi esitellä teille muitakin kauniita koteja ja tiloja, kuin meidän koti. Ajattelin bongata kymmenen erilaista ideakuvaa kustakin tilasta, ja makuuhuone tulee nyt ensimmäisenä. Ei muuta kuin ihastelemaan kuvia. :)

'
Tämä kuva on asuntomessuilta. Tässä makuuhuoneessa on ylellinen tunnelma ja värit miellyttävät minun silmää kovasti.

Tässä makuuhuoneessa parasta ja luksusta on lasitettu kylpyhuone. Minua viehättää todella paljon läpinäkyvät esineet ja kalusteet...näköjään myös lasiset seinät vetoavat minuun.

Tässä makuuhuoneessa on ihania 50-luku henkisiä kalusteita. Eniten värit ja graaffisuus miellyttävät minua.

Tämäkin makuuhuone on asuntomessuilta. Huikea sängynpäätyrakennelma on erittäin näyttävä ja erikoinen. Myös tummat sävyt tekevät huoneesta tunnelmallisen. 

Tähän makuuhuoneeseen näyttävyyttä ja ylellisyyttä tuo korkea sängynpääty ja mahtavat ikkunat. Vaalea värimaailma ja pieni romanttisuus sopivat myös hyvin yhteen.

Myös tässäkin makuuhuoneessa silmät takertuvat näyttävään peräseinään ja tietysti ihanat valkoiset Bourgiet kruunaavat koko huoneen. 

Tällä hetkellä mun silmää viehättää kovasti betonipinta ja varsinkin seinässä.

Tässäkin makuuhuoneessa on ihana musta-valkoinen sekä graafinen tunnelma.

Jälleen graafista tyyliä, joka on kovasti minun mieleen. Musta-valkoisista makuuhuoneista tämä on minun suosikkini. :) En tule varmaan ikinä kyllästymään musta-valkoiseen. Tässä makuuhuoneessa on myös kiva sängynpääty idea.

Tässä makuuhuoneessa kaunista on valkoisuus ja moderni tyyli.

Nyt odottelemaan Voicen alkua ja mässäämään irtokarkkeja. Nam! Mukavaa perjantai-iltaa! :)

4 kommenttia:

  1. Aivan ihana tuo ensimmäinen ja viimeinen! Erityisesti ensimmäinen. :)

    VastaaPoista
  2. Ensimmäinen on munkin suosikkeita :)

    VastaaPoista
  3. Ykkönen munkin suosikki. <3 Kiitos kauniista kuvista!

    VastaaPoista